domingo, 4 de mayo de 2014

MARIA. MES DE ABRIL

Setmana del 31 març -6 d'abril
Ja ha arribat el moment de la meva intervenció amb Maria mentre la tutora observa. Abans hem repassat conjuntament els objectius a treballar, l'horari visual, el material col·locat. A més, s'ha de controlar quantes tasques del pictograma horitzontal és capaç de fer sense distracció per així, obtenir el criteri logro d'aquest objectiu sobre l'horari.
Els meus primers pensaments, reflexions abans de començar són:Uff! que nerviada. Quants aspectes ha tenir en compte. No t'he oblides dels objectius. Fes els gest d'AYUDA, DAME, SE ACABO. Mentre fèiem la sessió , que tensió, quin voler tenir el control per a que tot surti bé.
Al finalitzar la sessió arriba el moment de verbalitzar les conclusions. Les meves són: estic satisfeta però cal aconseguir un major contacte visual per xerrar, oferir-li més alabances a la seva tasca, actitud (bé asseguda...),tenir un major control i distribució del temps, per persuadir-la que continue fent la feina realitzar un petit toc de contacte físic perquè es distrau o altra alternativa és respectar el temps biològic d'espera adequat per a un nin de la seva edat. Per assenyalar amb el dit índex esperar que ella ho faci  i, no avançar-me. Emprar el gest ANAR A CASA. I finalment, recordara que amb ella no s'està treballant com a objectiu SE ACABO.
Les conclusions de la tutora: respecte la forma d'organització de la matèria sempre d'esquerra a dreta, de dalt cap a baix, fer-la esperar per comprovar la tasca. I, que respecte la conducta de xuclar joguines/ objectes ( dirigir-los cap a la boca) hem de preparar un pot amb coses per poder realitzar aquesta acció quan realment correspongui.
S'acorda que la propera sessió la realitze la tutora mentre jo observe amb atenció aquests aspectes a millorar.

Setmana del 7-15
Natalia no acudeix a les sessions per motius de viatge. Doncs, preparem material entre altres actuacions.
Setmana del 28-2.
Aquesta setmana després de les vacances la única sessió ha set realitzada per la tutora.


No hay comentarios:

Publicar un comentario